EL PASSAT DIA 11 ENS VA DEIXAR LA PEPITA NACHE, PRESIDENTA I FUNDADORA DEL GRUP DE SUPORT D’ELA BADALONA

Dijous 22 Gener 2015

Des de la Fundació Catalana d’Ela Miquel Valls volem transmetre el nostre més sentit condol a la família de Pepita Nache.

La Pepita era una dona molt entranyable, tot i que el seu estat de salut. No tenia mai un no per ajudar en la lluita contra l’ELA. El seu cor sempre estava en sintonia amb totes aquelles persones que pateixen l’ELA.

Fundadora i Presidenta del Grup de Suport d’Esclerosi Lateral Amiotròfica Badalona a conseqüència de que el seu marit va morir fa anys degut a aquesta malaltia. Va ser una de les impulsores més aferrissades de la lluita contra l’ELA a Catalunya, va treballar molt durament per ajudar als afectats i les seves famílies, i perquè es conegués aquesta terrible malaltia, la qual quan ella va fundar el Grup de Suport encara era més desconeguda a nivell mèdic i per tota la societat.

Volem acompanyar a la seva família en aquests moments tant durs. Descansa en Pau Pepita.