EL PROJECTE SOLIDART INAUGURA LA SEVA WEB SOLIDARIA D’ART RECOLZANT ELS PROJECTES DE LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS

Divendres 21 Novembre 2014

Solidart és un projecte de creació i difusió d'obres d'art i culturals que dóna suport econòmic a diferents fundacions. Amb Solidart es podran adquirir des de la seva web, www.solidart.org, obres d'artistes contemporanis com ara Modest Cuixart, José Mª Guerrero, Josep Guinovart, entre molts altres, amb la certesa que una part del preu de compra es destina a donar suport a aquella "fundació amiga de Solidart" que un mateix triï. Una d’aquestes “fundacions amigues” és la Fundació Miquel Valls!

Promouen l'edició de gravats sobre planxa de coure treballada directament per l'artista, amb tirades limitades, certificant notarialment la seva numeració i la inutilització de la planxa, així com la creació d'altres obres d'art i culturals. Promocionen la venda d'obra gràfica, pintures, escultures, fotografia i llibres d'artista, així com activitats culturals de diversa índole amb la vocació d'ajuda de Solidart. Gràcies a aquesta web es dóna suport econòmic a fundacions com la nostra, ja que Solidart destina una part estipulada i indicada del preu de l’obra d’art a la Fundació que el comprador esculli.

Us animem a entrar a la seva web, www.solidart.org, comprar alguna de les seves obres i triar la Fundació Miquel Valls com a receptora de la part solidaria del preu total. Els donatius que faci Solidart per la compra de les obres d’art aniran destinats als projectes que té la Fundació per la millora de la qualitat de vida dels afectats d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies Solidart per convertir-nos en “fundació amiga” del vostre projecte!