ACTE SOLIDARI PER LA LLUITA CONTRA L’ELA. 4t IN MEMORIAM VICTOR SANS

Diumenge 16 Novembre 2014

El 22 de novembre tindrà lloc el ja tradicional homenatge a Víctor Sans, amic de la Fundació que es va veure afectat per l’ELA. L’acte es realitzarà al local ATLÀNTIC BARCELONA (www.atlanticbarcelona.com) ( Av. Tividabo, 56. Entrada pel carrer Lluís Montadas) a les 21.00h.  Una part important del preu de l’entrada anirà destinat als projectes de la Fundació Miquel Valls.

L’acte serà inaugurat per en Lluís Amiguet, cocreador de “la Contra” de la Vanguardia. Durant la nit hi haurà un pica-pica amb beguda, una rifa, podrem gaudir de la música jazz en viu del Francis Rabassa Quartet i després de música per no poder parar de ballar a càrrec de Javier Carlos.

Per 30€ podràs gaudir del menjar, la beguda, concerts, premis i alhora estaràs col·laborant amb la Fundació Miquel Valls, ja que 10€ de l’entrada aniran destinats a l’entitat. Les entrades s’han de pagar anticipadament fent una transferència al número de compte obert per la ocasió ES71 2100 0716 63 0200211189. Tens temps fins el dimarts 18 de novembre.

I si no pots venir també tens l'opció de la Fila 0: pots fer un ingrés indicant al concepte "Fila 0" al mateix compte. En aquest cas, l'import en la seva totalitat, anirà destinat als projectes de la Fundació Miquel Valls per ajudar a les persones afectades per l'ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies a tots els que doneu suport i participeu d’aquest fantàstic Gest solidari!

No us ho perdeu!