MOLTES GRÀCIES ALS 10ens JOCS INTEREMPRESES®!!!

Dimecres 11 Juny 2014

Durant tot el mes de maig, s'han celebrat els  10ens Jocs Interempreses®, els quals van culminar amb una jornada de dos dies, el 30 i 31 de maig, a la zona esportiva de la Universitat de Barcelona. Aquest esdeveniment, organitzat per l'empresa a32events, cada any destina una part dels seus beneficis a dues organitzacions amb fins solidaris, i aquest any han estat la Fundació Miquel Valls i l’Associació Pallapupes.

Aquests dos dies finals van ser una veritable festa de l’esport i la solidaritat. Voluntaris i professionals de la Fundació Miquel Valls hi varem ser presents, col·laborant amb els organitzadors dels Jocs i en un estand informatiu.

El 31 de maig al vespre es va realitzar l'acte de cloenda, durant el qual,  a32events va fer el lliurament dels xecs solidaris a les dues entitats. El benefici aportat d’aquesta 10a edició ha estat d’un total de 15.000 euros!!!

Volem fer arribar el nostre sincer agraïment a a32events, que ha fet aquest gest per l'ELA tan significatiu, i a totes les empreses que han participat en aquesta 10ena edició dels Jocs Interempreses®, sense elles aquesta xifra no hagués estat possible!

Moltes gràcies a tots i moltes gràcies a tots els voluntaris de la Fundació Miquel Valls que hi han col·laborat!!!

L’aportació rebuda serà destinada als projectes d’atenció a benefici de les persones afectades d'ELA i famílies, contribuint a millorar la seva qualitat de vida.

Podeu llegir més sobre l'esdeveniment en els següent links:

www.corresponsables.com
www.jocsinterempreses.com

Moltes gràcies per la vostra solidaritat!