10 ANYS D’ESPORT I SOLIDARITAT A BARCELONA, QUE AQUEST ANY ES SUMEN A LA LLUITA CONTRA L’ELA

Divendres 23 Maig 2014

Els Jocs Interempreses, un esdeveniment esportiu i solidari que neixen a Catalunya i que tenen com a finalitat recaptar fons destinats a organitzacions benèfiques, celebren aquest any i amb molta empenta la seva dècima edició. També coneguda com l’Olimpíada Empresarial Solidària, neix el 2005 amb la idea de convertir-se en una competició esportiva amateur entre empreses amb independència de la seva dimensió, sector o objecte social.

Es tracta de compartir una activitat en la qual tots hi guanyen: d'una banda, les empreses afavoreixen la cooperació i unitat entre els seus membres i, de l'altra, els beneficis que s'obtenen de la celebració dels Jocs Interempreses es destinen íntegrament a diferents projectes solidaris. Gràcies a la col·laboració empresarial amb l'esport, aquesta iniciativa superarà aquest any els 150.000 euros acumulats que han estat donats a tota classe d'ONG i organitzacions solidàries.

Les dues entitats beneficiàries d’aquest any són: la Fundació Miquel Valls, que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones afectades per l’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) i promoure la investigació, ja que és una malaltia que no té cura; i l’Associació Pallapupas, formada per actors i actrius professionals, que té per objectiu millorar l'estat físic i emocional d’infants i gent gran ingressats als hospitals, així com també el de persones amb malalties mentals, a través del teatre i l'humor, alleugerint els processos dolorosos.

Aquest any l’Olimpíada Empresarial Solidària comença el 9 de maig i acabarà el 31, en aquestes 4 setmanes 2.000 participants de 40 empreses competiran en 22 modalitats esportives. Al llarg d’aquests 10 anys han estat moltes les empreses que han pres part activa en la celebració d’aquesta olimpíada solidària, així com: Novartis, Atrapalo, Damm, Everis, KPMG, B.Braun, Cuatrecasas, Schneider Electric o Haribo, i any rere any el número augmenta.

El divendres 30 de maig a la tarda i dissabte 31, durant tot el dia, els Jocs Interempreses es concentraran a la zona Esportiva de la Universitat de Barcelona (Av. Diagonal, 695, BCN). L’accés és lliure a tothom qui vulgui anar a animar als participants. Un grup de voluntaris i professionals de la Fundació hi serem presents, ens trobareu a l’estand informatiu i col·laborant amb els organitzadors dels Jocs Interempreses. El mateix dissabte a les 20:15h tindrà lloc l’acte de cloenda en que es farà l’entrega de premis als participants i dels xecs solidaris a les entitats. Podeu consultar els horaris i els esports aquí.

Volem aprofitar per agrair als organitzadors dels Jocs Interempreses que aquest any s’hagin volgut sumar a la lluita contra l’ELA a través de la seva Olimpíada Solidaria, així com fer arribar el nostre agraïment a tots els participants, empreses col·laboradores, patrocinadors i entitats que hi donen suport.

Moltes gràcies a tots i moltes gràcies als voluntaris de la Fundació Miquel Valls que hi col·laborareu!!!

Més informació a: www.jocsinterempreses.com