SI SOU UNA EMPRESA O EN CONEIXEU ALGUNA, ENS PODEU AJUDAR PARTICIPANT ALS JOCS INTEREMPRESES 2014! LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS i PALLAPUPAS ENTITATS BENEFICIÀRIES 2014!

Dimarts 25 Març 2014

Els JOCS INTEREMPRESES són una OLIMPÍADA EMPRESARIAL SOLIDÀRIA, que organitza a32 events des de fa 10 anys, els beneficis de la qual es destinen a col·laborar amb entitats sense ànim de lucre.

Les entitats beneficiàries de l’Olimpíada Solidària 2014 són la FUNDACIÓ MIQUEL VALLS i PALLAPUPAS. Per això, des de la Fundació animem a totes les empreses a sumar-se a aquesta iniciativa solidària.

La propera Olimpíada serà durant la segona quinzena de maig en diferents seus esportives situades a l'àrea metropolitana de Barcelona. Hi poden participar tot tipus d’empresa, grans i petites, i no cal un nombre mínim de participants. El ventall d’esports és molt variat: Aquatló, Bàdminton, Bàquet, Bowling, BTT, Cros, Cursa, Escacs, Fitness & Rhythm, Futbol 7, Futbol Sala, Gimcana aquàtica, Gimcana urbana, Karts, Pàdel, Paella (concurs), Paintball, Petanca, Pitch & Putt, Raid natura reptes, Tennis, Tennis taula, Volei platja.

US PODEU INSCRIURE PER PARTICIPAR ALS JOCS FINS AL 30 D’ABRIL A www.jocsinterempreses.com!
Les quotes de participació s'incrementen quant més avançat estem dins el període d'inscripcions. Dit d'una altra manera, inscriure's al principi és més interessant que fer-ho al final.

Més informació en aquest dossier o podeu contactar amb nosaltres o directament amb el Sr. Marc Soler, Director Jocs interempreses, m. 689 24 43 78, direccio@jocsinterempreses.com

Necessitem el vostre suport per arribar al màxim d’empreses. Feu-ne difusió i  demaneu a les empreses  o altres organitzacions que conegueu que participin en els JOSCS INTEREMPRESES 2014.

Participar als Jocs interempreses és una manera de col·laborar amb la Fundació Miquel Valls i contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies i a la lluita contra la malaltia.

FES EL TEU GEST PER L’ELA, PARTICIPA ALS JOCS INTEREMPRESES 2014!

Algunes de les organitzacions participants són:

Aquesta iniciativa compta amb un gran suport:

D’esquerra a dreta, Marc Soler i Colomer (a32 events), Irma Sala (Fundació Miquel Valls), Arantza Terra (a32 events), Carole Sánchez (Pallapupas), Esther Sellés i Margarita Llauger (Fundació Miquel Valls).