Dimecres 22 Maig 2019
Per primera vegada, s’ajunten les Unitats Multidisciplinàries d’ELA i Malaltia de Motoneurona (MM) de l’Hospital Universitari de Bellvitge i de l’Hospital del Mar, en col·laboració amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per organitzar una Jornada conjunta sobre l’ELA/MM. Tindrà lloc a CaixaForum Barcelona el 21 de juny, Dia Internacional de l’ELA, a les 9 del matí. La inscripció a la Jornada és totalment gratuïta, tot i així cal confirmar-ne la participació al correu comunicacio@fundaciomiquelvalls.org ja que les places son limitades.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar visibilitat i actualitzar diferents àrees de la malaltia: la recerca bàsica, aspectes clínico-assistencials i la visió del propi malalt i del seu entorn. Tots aquests temes seran abordats per experts en ELA i Malaltia de la Motoneurona (MM) al llarg de tota la Jornada.

Dilluns 20 Maig 2019

El 3 de maig la Unitat Multidisciplinària d’ELA del Hospital del Mar, juntament amb la Fundació Miquel Valls, va organitzar la IV Jornada sobre ELA. Durant el matí els professionals mèdics, sanitaris i psicosocials van realitzar diferents ponències relacionades amb la Unitat Multidisciplinària, la genètica, ajudes relacionades amb material de suport pels afectats d’ELA, sobre les donacions en final de vida, i d’altres tallers pràctics per a afectats, familiars i cuidadors.

Us deixem amb les diferents presentacions que es van exposar durant la Jornada.

Diumenge 28 Abril 2019

A la declaració de la renda de cada ciutadà només hi ha una part en la qual les persones podem decidir què volem que es faci amb els nostres diners: destinar el 0,7% dels teus impostos a fins socials o a l'Església. Els contribuents podem optar per marcar una de les dues caselles o bé totes dues. En el cas que es marquin les dues caselles l'assignació serà del 1,40% de l'IRPF. Sigui quina sigui l'elecció, no representa cap cost econòmic per al ciutadà.

Des de la Fundació Miquel Valls us animem a marcar la casella de fins socials ja que som una de les entitats beneficiàries entre molts d'altres projectes amb finalitats socials!

Dimarts 9 Abril 2019

El dissabte 6 d’abril la Fundació va organitzar la III Jornada de Voluntaris de la Fundació Miquel Valls, que enguany va tenir lloc a Barcelona.

Aquesta trobada va tenir com a objectiu fomentar la relació entre els voluntaris i els professionals que treballen a l’entitat, crear espais per compartir experiències i coneixements i reconèixer la tasca que realitzen.

Dilluns 8 Abril 2019

El dia 5 d’abril va tenir lloc la I TROBADA SOLIDARIA ONDA CERO – “LA COSTA DAURADA ES MULLA PER L’ELA”. En que la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i va participar.

Va ser una iniciativa d’allò més solidaria donant visibilitat a l’ELA i suport a continuar ajudant als afectats per la malaltia i a les seves famílies tot millorant la seva qualitat de vida.

Feed RSS de notícies