Dijous 4 Abril 2019

La Unitat Multidisciplinària d’ELA/MM de l'Hospital del Mar, en que la Fundació Miquel Valls en forma part, organitza el divendres 3 de maig a les 10 del matí la IV Jornada sobre ELA destinada a pacients, familiars i cuidadors afectats per aquesta malaltia. La Jornada tindrà lloc al Campus Universitari Mar de Barcelona, a la Sala Josep Marull.

Els diferents professionals parlaran de l’assistència multidisciplinària de la malaltia, la genètica, els ajuts pel dia a dia i també sobre les donacions en el final de vida, a més es portaran a terme tallers sobre el document de voluntats anticipades, l’alimentació, i maneig de secrecions respiratòries. És indispensable que us hi inscriviu prèviament.

Dimarts 2 Abril 2019

El diumenge 5 de maig, l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs juntament amb el Club Atletisme La Sansi organitzen la 4a Cursa Popular de Sant Adrià per l’ELA. Una prova esportiva per tots els públics solidària amb els afectats d’ELA i les seves famílies.

És una cursa popular de 5 o 10km (a escollir), amb sortida des de la Plaça de la Vila (davant l’ajuntament) a les 9:30h. A més també es podrà fer la caminada de 3km amb sortida a les 11:00h. Es faran diferents accions per recaptar els màxims donatius possibles, que es destinaran als projectes de millora de la qualitat de vida dels afectats d’ELA que portem a terme la Fundació Miquel Valls. No us la perdeu!

Divendres 29 Març 2019

El 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi, s’acosta, i a tots ens agrada regalar llibres i roses a les nostres persones estimades. Per aquesta data tan assenyalada des de la Fundació us oferim la possibilitat de regalar llibres a la vegada que sou solidaris amb la lluita contra l’ELA.

A continuació us expliquem quins podeu adquirir, tots estan relacionats amb l’ELA o la seva edició és solidària amb els nostre projectes de  millora la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies.

Si hi esteu interessats ens podeu enviar un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o trucar al 93.766.59.69 i us explicarem com fer-ho!

Dilluns 25 Març 2019

El dissabte 6 d’abril, a partir d’una acció de Responsabilitat Social Corporativa d’Atresmedia Radio i integrada a una acció de promoció de la costa Daurada, es portarà a terme la iniciativa I TROBADA SOLIDARIA ONDA CERO – “LA COSTA DAURADA ES MULLA PER L’ELA”.

El nadador d’aigües obertes Jaime Caballero, junt amb l’Associació Siempre Adelante, organitza una travessia nedant en que realitzarà uns 24km sortint i arribant a la platja de La Pineda de Vila-seca, passant per Cambrils i Salou. A més, la mateixa nit s’organitza un sopar solidari. Tot això per a recaptar fons pels afectats d’ELA ja que, entre d’altres, es volen aconseguir fons per a 3 dispositius de comunicació alternativa, un material molt necessari en el Banc de productes de Suport de la Fundació Miquel Valls pels afectats d’ELA.

Divendres 15 Març 2019

Amb l’objectiu de donar visibilitat a l’ELA, el Consell General de Col·legis Oficials de Farmacèutics i la Fundación Luzón han unit forces presentant una campanya que es desenvoluparà a través de les farmàcies que voluntàriament desitgin participar-hi.

Volen donar visibilitat a l’ELA, afavorir el seu coneixement i sensibilitzar per seguir promovent la coneixença de la malaltia, per derivar al metge d’atenció primària i a les Entitats especialitzades quant abans millor, com és la Fundació Miquel Valls en el cas de Catalunya, ajudant així a pacients i cuidadors.

Feed RSS de notícies