Dijous 24 Gener 2019

Del 4 al 6 de desembre van tenir lloc a Glasgow el 26è Congrés de l’Aliança internacional d’associacions d’ELA/MM (International Alliance of ALS/MND Associactions) i el 16è Congrés de Professionals en Atenció a les Persones Afectades d’ELA/MM i les seves famílies (Allied Professionals Forum). Membres de la Fundació Miquel Valls vam ser-hi presents ja que si troben entitats d’arreu del món com la nostra, que també ofereixen suport i acompanyament a les persones afectades d’ELA, i tot de professionals que fan possible aquest suport.

Us deixem en vídeo algunes de les ponències que van tenir lloc a aquestes dues trobades, estan subtitulades en castellà gràcies a l’Associació Argentina d’ELA que els ha traduït i penjat al seu canal de Youtube.

Divendres 11 Gener 2019

La Fundació Luzón crea EscuELA, un projecte educatiu per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA a través de la formació gratuïta per cuidadors i familiars d’afectats per la malaltia.

Tots els continguts de EscuELA, audiovisuals i interactius, han estat realitzats per professionals experts en ELA de l’àmbit psicològic, del treball social, la teràpia ocupacional de la Fundació Miquel Valls, que hem creat varis dels mòduls, y professionals en medicina, adaptacions i comunicació alternativa, creats per experts de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital Clínic Universitari de Valencia, BJ Adaptaciones i Irisbond.

Dilluns 7 Gener 2019

Amb motiu del l’ampliació del Conveni entre l’Hospital de Sant Pau i la Fundació Miquel Valls per tal d’integrar una treballadora social i una terapeuta ocupacional de la Fundació, a més de la psicòloga de l’entitat que ja fa 3 anys que hi treballa, entrevistem al Dr. Rojas i la Dra. Turón, del Servei de Neurologia i membres de la Unitat Funcional d’ELA/MM d’aquest hospital de referència.

Diumenge 6 Gener 2019

El premi "Territorios Solidarios" atorgat per BBVA escull el projecte “Banc de Productes de Suport per afectats d’ELA” de la Fundació Miquel Valls com a un dels guanyadors d’aquesta edició.

Moltes gràcies a totes les persones que ho han fet possible per seguir donant suport a les famílies afectades per aquesta malaltia.

Dijous 3 Gener 2019

La cita anual més important a nivell internacional que reuneix a investigadors, metges i altres professionals dedicats a l’atenció a les persones afectades d’ELA va tenir lloc a Glasgow (Escòcia) a principis de desembre i va ser organitzat aquest any per l’Associació Escocesa de Malalties de Motoneurona (MND Scotland).

El 4 i 5 de desembre es va celebrar el 26è Congrés de l’Aliança internacional d’associacions d’ELA/MM (International Alliance of ALS/MND Associactions) que agrupa a entitats d’arreu del món que treballen, igual que la Fundació Miquel Valls, per oferir suport a les persones afectades d’ELA i lluitar contra la malaltia.

Feed RSS de notícies