Divendres 22 Setembre 2017

L’Obra Social “la Caixa” ha concedit un ajut a la Fundació Miquel Valls pel desenvolupament del projecte "Promoció de l'autonomia i atenció a les persones afectades d'ELA i famílies", presentat a la Convocatòria d’Ajuts 2017 per a la Promoció de l’autonomia personal i atenció a l'envelliment, a la
discapacitat i a la dependència.

Dimarts 19 Setembre 2017

El proper dia 1 d’octubre a les 11 del matí, tindrà lloc a la Plaça Sant Joan de Súria, a la comarca del Bages, una masterclass de zumba fitness solidària a benefici de la Fundació Miquel Valls, organitzat per Anabel Monfort i Sandra Saldaña. La masterclass estarà dividida en diferents parts amb instructors de diferents estils: Merengue, Moombahton, Reggaeton, Urban Sexy Style, Urban Dance i Salsa.

Divendres 8 Setembre 2017

El divendres 15 de setembre tindrà lloc el quart Homenatge a Michael F. Harris, un bon amic de la Fundació Miquel Valls que va patir ELA. Aquest acte solidari es farà al centre cívic La Sedeta (C/ Sicília, 321 de Barcelona) a partir de les 18h. L’acte que organitzen familiars i els amics d’en Michael contarà amb espectacles de dansa, música, màgia, poesia i sortejos, entre moltes altres sorpreses.

Els beneficis de les entrades d’aquesta iniciativa aniran destinats als projectes que du a terme la Fundació per continuar millorant la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i els seus familiars.

Dimarts 5 Setembre 2017

Des de l’any 2015 la Fundació Miquel Valls col·labora molt estretament amb els professionals mèdics que realitzen l’atenció als afectats d’ELA a l’Hospital del Mar. És per aquest motiu que ara s’ha firmat un conveni de col·laboració entre el Parc Salut Mar i la Fundació Miquel Valls per seguir amb l’atenció integral als afectats d’ELA i als seus familiars.

Dilluns 4 Setembre 2017

Com ja és una tradició des de la Fundació Miquel Valls comencem la campanya de LOTERIA de NADAL SOLIDÀRIA. Des de fa uns anys ja, a més de la Loteria de Nadal, també tenim Loteria de la Grossa de Cap d’Any!

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar amb nosaltres al correu mld@fundaciomiquelvalls.org o bé al telèfon 93.766.59.69 (Horari d’atenció: de Dilluns a divendres de 8h a 15h.)

Les activitats com la Loteria ens ajuden a sumar en la lluita contra l’ELA! Esperem que la sort s’aliï amb tots nosaltres!

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter