Dilluns 24 Juliol 2017

Arriba el bon temps, la calor, les ganes de sortir i desconnectar de la rutina...però a l’hora venen els mals de caps. Si anem a passar uns dies fora, tindrem l’hotel adaptat? Podrem sortir per la zona? Podrem anar a la platja? Hi haurà moltes barreres arquitectòniques?

L’entorn domiciliari és el entorn propi, on tenim tot allò que necessitem i això ens proporciona seguretat. En canvi, quan hem de passar uns dies fora, es crea incertesa en relació a les necessitats de la persona afectada d’ELA. Quines coses hem de tenir en compte a l’hora de fer una recerca que cobreixi les nostres expectatives?

Dijous 13 Juliol 2017

El passat dimarts 11 de juliol es va presentar la tercera edició de la campanya solidària “12 tapes 1 món” impulsada pel Grup Andilana. Per tercer any consecutiu, 12 restaurants de Barcelona participen en aquesta iniciativa que durarà tot un any, i que recaptarà fons per a 12 entitats sense ànim de lucre.

La iniciativa consta en que cada mes, els 12 restaurants oferiran una tapa d’1 €, import que es destinarà íntegrament a una d’aquestes entitats, segons el mes assignat. Enguany la Fundació Miquel Valls és una de les entitats beneficiàries durant el mes d’agost.

Dilluns 10 Juliol 2017

Us informem que ja estan obertes les ajudes PUA (ajudes d’atenció social per a persones amb discapacitat). Aquests ajuts van destinats a pagar econòmicament aquelles ajudes tècniques que s’hagin comprat durant aquest any per poder facilitat l’autonomia personal. Heu de pensar que per cobrar aquest ajut s’ha de presentar la factura del material, per tant s’ha d’haver comprat prèviament. Els ajuts son per obtenció o reconversió del permís de conduir, adaptació de vehicle, i ajuts per a l’autonomia personal i la comunicació (queda exclosa la butaca elèctrica).

Divendres 7 Juliol 2017

Dissabte 5 d'agost la Mulassa de Tarragona i Athlètic Events organitzen conjuntament la VI Cursa del Seguici sota el lema 'Correm per l'ELA'. Aquesta cursa de 5 km tindrà lloc a Tarragona a partir de les 21,15h. La cursa comença a la Plaça de la Font i passa pels estrets carrers de la Part Alta de Tarragona plens de gent que animaran fins a la meta ubicada davant de la Catedral on hi si arriba després de pujar els 20 esglaons del Pla de la Seu.

Dimecres 5 Juliol 2017

Us deixem amb algunes de les ponències que van tenir lloc a la sala d’actes de l’Hospital de Bellvitge el dia 21 de juny en el marc de la Jornada d’Actualització en ELA. Totes les xerrades van tenir una temàtica en comú, la influència dels factors ambientals i l’estil de vida en la malaltia.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter