Divendres 24 Novembre 2017

Corredors.cat organitza les 24hores d’Ultrafons en pista a Can Dragó de Barcelona, i com els anys anteriors tornarà a ser d’allò més solidària amb la lluita contra l’ELA ja que els participants d’aquesta prova i els membres de corredors.cat durant l’any han estat recollint donatius que aniran destinats als projectes de la Fundació Miquel Valls els quals seran lliurats al final d’aquesta prova de resistència màxima!

Dimecres 22 Novembre 2017

La Fundació Miquel Valls rep la subvenció a través de la convocatòria per a la realització de programes d’interès  general amb el càrrec al 0,7% de l’assignació tributària de  l’ Impost sobre la Renta de les Persones Físiques (IRPF) 2016 presentada al Ministerio de Sanidad Servicios Sociales e Igualdad (MSSSI). Aquesta subvenció sorgeix dels fons obtinguts gràcies als ciutadans que a la seva declaració de la renta marquen la casella per a fins socials.

Dilluns 20 Novembre 2017

Des de la Fundació Miquel Valls continuem venent la Loteria de Nadal amb el número de sempre, el 11873. Aquí teniu els establiments on podeu adquirir-la.

Recordeu que també en podeu obtenir enviant un correu a mld@fundaciomiquelvalls.org o trucant al 93.766.59.69 (de dilluns a divendres de 8 a 15h).

Dijous 16 Novembre 2017

El Col·legi de Metges de Barcelona (COMB) va celebrar el 14 de novembre la 14a edició dels Premis a l’Excel·lència Professional, durant la qual va guardonar 50 metges i quatre equips assistencials de les comarques de Barcelona que han destacat per l’excel·lència i la qualitat en l’activitat professional, entre els premiats hi havia la Dra. Mònica Povedano, neurofisiòloga clínica especialitzada en malalties de la motoneurona, com l’ELA, i coordinadora de la Unitat Funcional de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

Dimarts 14 Novembre 2017

El grup de corredors “Los Martes”, que com diuen ells, són una petita família que es troben per córrer, ha decidit tornar a fer la Zurich Marató de Barcelona que enguany es celebra el 11 de març, i com l’any passat la volen tornar a fer de forma solidaria donant suport a la lluita contra l’ELA i a la Fundació Miquel Valls.

Com l’any passat ja van fer, volen que molta gent els ajudi a aconseguir el repte que han obert per captar fons a la plataforma Migranodearena a favor de la Fundació Miquel Valls! Participa-hi fent un donatiu aquí!

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter