Divendres 17 Febrer 2017

Si estàveu adherits al programa de punts de “la Caixa” des del 30 de setembre vau deixar d’acumular-los amb les compres mitjançant targetes de crèdit o dèbit. Tot i així, l’entitat bancària ha donat un marge de temps més llarg per poder acabar de bescanviar els teus punts: fins el 28 de Febrer de 2017.

Dijous 16 Febrer 2017

Us recordem que les butlletes premiades de la loteria solidaria de Nadal de la Fundació Miquel Valls es poden continuar cobrant fins el 22 de Març a la seu de Fundació a l’Avinguda del Turisme, 42-44 de Calella (Hotel Bernat II) de dilluns a divendres de 8h a 15h i els dimarts i dijous de 8h a 18h.

Així mateix sinó us és possible anar a la Fundació a cobrar, podeu enviar-nos les butlletes premiades per correu certificat  i us farem una transferència bancaria.

Dijous 9 Febrer 2017

L’Associació del Personal de “la Caixa”, dins el marc del Pla d’Acció Social (PAS), convoca per 2n any consecutiu el premi de relats curts sota el lema “El que mou la meva vida”. L’objectiu final, és confeccionar un llibre solidari amb tots els relats finalistes, els guanys que generi aquest recull, aniran destinats a una organització solidària. Us animem a votar la Fundació Miquel Valls per ser l’entitat beneficiaria dels guanys d’aquest llibre solidari! Voteu aquí!

Dimarts 7 Febrer 2017

L’any 2012 l’empresa Cargill, conjuntament amb la Fundació Miquel Valls, decideixen crear les Beques Jack Van den Hoek. Aquest fet es va donar en motiu de que molts treballadors de Cargill varen conèixer de prop l’ELA a través d’un company seu, el Sr. Jack Van den Hoek, el qual vàrem atendre des de la Fundació l’any 2011. En homenatge al company i també en solidaritat per la resta de persones i famílies afectades per aquesta greu malaltia es va voler crear aquesta ajuda.

Dimecres 1 Febrer 2017

Us presentem el nou vídeo de la Fundació que hem titulat: FES UN GEST PER L'ELA, AMB EL TEU GEST FAREM POSSIBLE L'IMPOSSIBLE.

Amb ell volem explicar què fem des de la Fundació i com treballem per donar suport als afectats d’ELA i a les seves famílies.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter