Dimarts 28 Març 2017

La Fira Jove de la Solidaritat i Justícia Social 2017 de Tortosa tindrà lloc el proper dissabte 1 d'abril a la plaça de l’Ajuntament de la ciutat. Serà a partir de les 10 del matí i es compta amb una trentena d'entitats, associacions i ONG's, entre elles la Fundació Miquel Valls.

Destaquem el caire social d'aquesta iniciativa, en la qual qualsevol persona que hi estigui interessada pot apropar-se a conèixer la tasca que desenvolupen les diferents entitats solidàries que treballem al territori i a oferir la seva col·laboració. A més durant tot el dia hi haurà moltes activitats per grans i petits, actuacions, un dinar popular, entre moltes altre coses.

Divendres 24 Març 2017

El Club Atletisme La Sansi i l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs tornen a organitzar la Cursa Popular de Sant Adrià per l’ELA! La 2a cursa popular Sant Adrià pel ELA de 5 i 10km enguany serà el 4 de juny a les 9.30h i 2€ de cada inscripció aniran destinada a RedELA i la Fundació Miquel Valls.

Es pot triar entre la cursa popular de 10km amb sortida a les 9.30h i la carrera/caminada de 5 km amb sortida a les 11.30h. Les dues tenen com a objectiu ser solidàries per la lluita contra l'ELA. A més faran diferents accions per recaptar el màxim possible.

Dilluns 20 Març 2017

Segons el Reial Decret Legislatiu de 2013, d'àmbit i aplicació estatal, el 4 de desembre de 2017 tot hauria de ser accessible: espai públic urbanitzat i edificacions; mitjans de transport; tecnologies, productes i serveis relacionats amb la informació i qualsevol mitjà de comunicació social; processos de participació ciutadana. Però a dia d’avui seguim veient com, fins i tot en molts casos en serveis o obres de nova creació, s'incompleixen impunement normatives d'accessibilitat vigents, que no s’arriben a aplicar mai o recorren a la categoria conceptual d’ajustos raonables per fugir d’una aplicació curosa i rigorosa de l’accessibilitat.

Dimecres 15 Març 2017

El 10 de Març la Fundació Miquel Valls va participar a la Sessió Plenària del Consell Consultiu de Pacients de Catalunya (CCPC), en aquest acte, el qual va tenir lloc al Departament de Salut, es van plantejar diferents temes d’interès.

Dins l’ordre del dia hi havia diferents punts d’interès pel Consell, entre ells volem destacar que es va presentar la Proposta d’Instrucció sobre el transport sanitari, en que la Fundació Miquel Valls ha aportat les indicacions que els afectats d’ELA ens havien traslladat i que s’estudiaran per que es portin a terme millores en els serveis.

Dimecres 8 Març 2017

Des de la Fundació Miquel Valls volem que estigueu informats de totes les nostres activitats i creiem que la millor manera de fer-ho és que ens coneixeu i que coneixeu la nostra feina a través dels diferents departaments.

Per aquest motiu us deixem amb l'entrevista a la Margarita Llauger, cap del Departament de Recursos i Comunicació així com la Responsable de Voluntariat de la Fundació.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter