Dijous 11 Abril 2019

A la declaració de la renda de cada ciutadà només hi ha una part en la qual les persones podem decidir què volem que es faci amb els nostres diners: destinar el 0,7% dels teus impostos a fins socials o a l'Església. Els contribuents podem optar per marcar una de les dues caselles o bé totes dues. En el cas que es marquin les dues caselles l'assignació serà del 1,40% de l'IRPF. Sigui quina sigui l'elecció, no representa cap cost econòmic per al ciutadà.

Des de la Fundació Miquel Valls us animem a marcar la casella de fins socials ja que som una de les entitats beneficiàries entre molts d'altres projectes amb finalitats socials!

Dimarts 9 Abril 2019

El dissabte 6 d’abril la Fundació va organitzar la III Jornada de Voluntaris de la Fundació Miquel Valls, que enguany va tenir lloc a Barcelona.

Aquesta trobada va tenir com a objectiu fomentar la relació entre els voluntaris i els professionals que treballen a l’entitat, crear espais per compartir experiències i coneixements i reconèixer la tasca que realitzen.

Dijous 4 Abril 2019

La Unitat Multidisciplinària d’ELA/MM de l'Hospital del Mar, en que la Fundació Miquel Valls en forma part, organitza el divendres 3 de maig a les 10 del matí la IV Jornada sobre ELA destinada a pacients, familiars i cuidadors afectats per aquesta malaltia. La Jornada tindrà lloc al Campus Universitari Mar de Barcelona, a la Sala Josep Marull.

Els diferents professionals parlaran de l’assistència multidisciplinària de la malaltia, la genètica, els ajuts pel dia a dia i també sobre les donacions en el final de vida, a més es portaran a terme tallers sobre el document de voluntats anticipades, l’alimentació, i maneig de secrecions respiratòries. És indispensable que us hi inscriviu prèviament.

Dimarts 2 Abril 2019

El diumenge 5 de maig, l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs juntament amb el Club Atletisme La Sansi organitzen la 4a Cursa Popular de Sant Adrià per l’ELA. Una prova esportiva per tots els públics solidària amb els afectats d’ELA i les seves famílies.

És una cursa popular de 5 o 10km (a escollir), amb sortida des de la Plaça de la Vila (davant l’ajuntament) a les 9:30h. A més també es podrà fer la caminada de 3km amb sortida a les 11:00h. Es faran diferents accions per recaptar els màxims donatius possibles, que es destinaran als projectes de millora de la qualitat de vida dels afectats d’ELA que portem a terme la Fundació Miquel Valls. No us la perdeu!

Divendres 29 Març 2019

El 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi, s’acosta, i a tots ens agrada regalar llibres i roses a les nostres persones estimades. Per aquesta data tan assenyalada des de la Fundació us oferim la possibilitat de regalar llibres a la vegada que sou solidaris amb la lluita contra l’ELA.

A continuació us expliquem quins podeu adquirir, tots estan relacionats amb l’ELA o la seva edició és solidària amb els nostre projectes de  millora la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies.

Si hi esteu interessats ens podeu enviar un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o trucar al 93.766.59.69 i us explicarem com fer-ho!

Feed RSS de notícies