Divendres 15 Juny 2018

En el Dia Mundial de l'ELA, des de la Fundació Miquel Valls us demanem que el proper 21 de juny, per donar a conèixer L'Esclerosi Lateral Amiotròfica i el projecte que desenvolupa la nostra entitat, tothom que ho vulgui es faci una fotografia Fent el Gest per l’ELA i la pugi a les xarxes socials

Podeu utilitzar els hashtags #fesungestperlela, #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més també ens podeu etiquetar a les xarxes sociales: @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Dijous 14 Juny 2018

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, dijous 21 de juny, i per tercer any consecutiu, des de la Fundació Miquel Valls hem demanat a tots els ajuntaments de Catalunya que il·luminin de verd la façana d’un edifici significatiu per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots als afectats per aquesta malaltia.

Barcelona, Vilafranca del Penedès, Figueres, Terrassa, Calella o Sant Cugat son alguns dels molts pobles i ciutats que ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. També es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb el hashtag #fesungestperlela.

Dimarts 12 Juny 2018

El dimarts 19 de Juny la Unitat de Malaltia de la Motoneurona/ELA de l’Hospital de Bellvitge organitza una Jornada d’Actualització en la malaltia, que començarà a les 9:30 a la Sala d’Actes de l’hospital, i en aquesta ocasió l’han volgut enfocar en la genètica i la nutrició.

Estudis fiables han comprovat que hi ha un augment de la supervivència dels malalts si són atesos per equips  multidisciplinaris. Dins del ventall de disciplines tant sanitàries com psicosocials que integren aquests equips, els nutricionistes juguen un paper rellevant. L’hipermetabolisme, la desnutrició i la disfàgia que apareixen al llarg de la malaltia tenen un paper rellevant en la seva evolució i per això se’n vol parlar en aquest acte gràcies a diferents professionals especialitzats en aquests símptomes.

Dilluns 11 Juny 2018

A continuació teniu l’agenda de les diferents iniciatives solidàries, activitats esportives, actes gastronòmics, jornades d’actualització, i en general, Gestos per l’ELA, que es duran a terme durant els dies previs al 21 de juny, dia mundial de l’ELA.

Podreu participar-hi o venir a totes, des d'una cursa popular fins a cates de vins, passant per jornades d’actualització de la malaltia als hospitals de referència entre moltes altres coses. Animeu-vos a participar-hi!

Aprofitem a més per donar les gràcies a totes les persones que fan possibles aquests Gestos per l’ELA, amb tots ells farem possible l’impossible!

Divendres 8 Juny 2018

La Plataforma de Afectados por la ELA ha organitzat el VIII trobada entre afectats, associacions, investigadors i professionals relacionats amb aquesta malaltia. Aquestes jornades han tingut lloc del 4 al 8 de juny al CREER (Centre de Referència Estatal de Malalties Rares i famílies) que té la seva localització a Burgos.

Us deixem amb algunes de les notícies que han sorgit d'aquesta trobada i us animem a entrar a les pàgines web i xarxes socials de la Plataforma d'Afectats per l'ELA i el CREER on podreu trobar vídeos i fotografies.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter