Dimecres 7 Febrer 2018

El grup de corredors “Los Martes”, que com diuen ells, són una petita família que es troben per córrer, ha decidit tornar a fer la Zurich Marató de Barcelona que enguany es celebra el 11 de març, i com l’any passat la volen tornar a fer de forma solidaria donant suport a la lluita contra l’ELA i a la Fundació Miquel Valls.

Com l’any passat ja van fer, volen que molta gent els ajudi a aconseguir el repte que han obert per captar fons a la plataforma Migranodearena a favor de la Fundació Miquel Valls! Participa-hi fent un donatiu aquí!

Dijous 1 Febrer 2018

Des de la Fundació Miquel Valls volem que estigueu informats de tots els nostres projectes i activitats, per aquest motiu creiem que la millor manera de fer-ho és que ens coneixeu i que coneixeu la nostra feina a través dels diferents departaments.

Us deixem amb l'entrevista a Roser Vendrell, Terapeuta Ocupacional del la Fundació Miquel Valls.

Dilluns 29 Gener 2018

Us deixem amb dues de les ponències realitzades en el marc del Simposi Internacional d’ELA organitzat per l’International Alliance of ALS/MND Associations que va tenir lloc a Boston i  en que la Fundació Miquel Valls també hi va ser present. Teniu els vídeos a continuació gràcies a l’Associació Argentina d’ELA que molt amablement els ha subtitulat i penjat en el seu canal de Youtube en castellà.

Divendres 19 Gener 2018

El voluntariat es una forma d’ajuda altruista, que passa a ser una gran via de suport i ajuda que es dóna des dels diferents projectes de la Fundació Miquel Valls. Una de les opcions de voluntariat que es pot realitzar a la nostra entitat és la d’acompanyament i suport als afectats d’ELA i les seves famílies.

Aquesta forma de voluntariat consisteix en acompanyar i donar suport en tasques diàries com pot ser ajudar-lo a realitzar la compra, passejar o simplement fer-li companyia i tenir una conversa agradable durant una estona. És un voluntariat on poder conèixer de forma més directe el dia a dia de totes aquelles persones que viuen amb la malaltia, així com de les necessitats i situacions que pateixen.

Dimecres 17 Gener 2018

El TGN Bàsquet va més enllà de l’esport de la cistella i enguany, coincidint amb la presentació de tots els equips del club que es farà aquest dissabte a les 16.30 h, està organitzant un concurs de pastisseria que servirà per recaptar fons per a la Fundació Miquel Valls. Així, el club lila impulsa un concurs de cocs casolans que s’hauran de presentar el mateix dissabte i que es vendran en porcions a un preu d’1,5 euros cadascuna. La recaptació de tot el que es vengui anirà íntegrament a la nostre entitat per ajudar-nos a continuar amb els projectes que portem a terme de millora de qualitat de vida dels afectats d’ELA.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter