Dimarts 24 Abril 2018

El Comitè Europeu de Medicaments per a l'Ús Humà (CHMP - European Medicines Agency’s Committee for Medicinal Products for Human Use) de l'Agència Europea de Medicaments fa pocs dies va emetre un dictamen negatiu per la sortida al mercat del fàrmac MASITINIB per tractar l’ELA.

La farmacèutica responsable d’aquests assaig, AB Science, així ho ha anunciat en un comunicat on també explica que proporcionarà noves dades analitzades perquè el CHMP reexamini el medicament i emeti un altre dictamen el juliol de 2018.

Dijous 19 Abril 2018

La Fundación Francisco Luzón conjuntament la multinacional Samsung posa en marxa la iniciativa #Startthedance, un videoclip protagonitzat pel Marco, malalt d’ELA. Aquesta iniciativa vol recaptar fons a través de la pàgina web startthedance.org per ajudar a que tots els afectats per aquesta malaltia rebin l’assistència sociosanitària necessària a través dels diferents projectes de les associacions y  fundacions de tot el país, entre ells la Fundació Miquel Valls, i que tenim com a objectiu comú millorar la qualitat de vida d’aquestes famílies a través de projectes assistencials de salut y psicosocials. A més, una part d’aquests donatius també aniran destinats al Banc Nacional de Productes Tecnològics pels afectats i les seves famílies.

Dimecres 11 Abril 2018

Més de 20 professionals en neurologia, investigació, recerca i integrants de la majoria de les Unitats Funcionals d'ELA/MMN dels hospitals de referència de tot el país, que componen el comitè sociosanitari de la Fundación Luzón, escriuen un article conjunt en relació a les diferents notícies que han sorgit sobre l'existència d'una triple teràpia com a tractament de l'ELA/MMN.

Podeu llegir l'article a continuació.

Dimarts 3 Abril 2018

El 23 d’abril, la Diada de Sant Jordi, s’acosta, i a tots ens agrada regalar llibres i roses a les nostres persones estimades. Per aquesta data tan assenyalada des de la Fundació us oferim la possibilitat de regalar llibres a la vegada que sou solidaris amb la lluita contra l’ELA.

A continuació us expliquem quins podeu adquirir, tots estan relacionats amb l’ELA o la seva edició és solidària amb els nostre projectes de  millora la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies.

Si hi esteu interessats ens podeu enviar un correu a mld@fundaciomiquelvalls.org o trucar al 93.766.59.69 i us explicarem com fer-ho!

Dijous 22 Març 2018

El passat 7 de març va tenir lloc a l’hospital Universitari de Bellvitge l’AulaELA organitzada per la Unitat Funcional de Motoneurona. Aquesta trobada portava per nom “Estat actual de la malaltia de la motoneurona. Nous tractaments: del s. XIX al 2018” i el seu objectiu era explicar a afectats, cuidadors, professionals i tothom que estigués interessat en l’ELA/MMN l’actualitat de la malaltia, la investigació d’aquesta, medicaments que estan sorgint i respondre tots els dubtes i qüestions que hi pogués haver entre els assistents.

Us deixem amb 5 vídeos de les diferents exposicions penjats gràcies al Hospital Universitari de Bellvitge, esperem que trobeu interessant el contingut.

Feed RSS de notícies

nuevo newsletter