PONÈNCIES DEL SIMPOSI INTERNACIONAL D’ELA A DUBLÍN

Us presentem tres de les ponències realitzades en el marc del Simposi Internacional d’ELA que va tenir lloc a Dublín i que la Fundació Miquel Valls també hi va ser present. Teniu els vídeos a continuació!

La primera ponència és la del Dr. Jeremy Shefner que ens parla de les investigacions que s’estan portant a terme de diferents fàrmacs per tractar l’ELA.

La segona que es va dur a terme va ser la del Dr. Jonathan Glass que es centra en les cèl·lules mare tan en relació als seus beneficis com als seus enganys.

Per últim us deixem amb el Dr. Jan Veldnik que enfoca la seva xerrada en el Projecte Mine i la nova genètica per l’ELA.

Volem donar les gràcies a l’Associació Argentina d’ELA, la qual, molt amablement, ha subtitulat i penjat aquestes ponències.