ortopèdia ELA

Des de l’Ortopèdia ELA oferim els nostres serveis a les persones afectades d’Esclerosi Lateral Amiotròfica de tot el territori català.

Es tracta d’una activitat sense ànim de lucre, on la filosofia i els valors de la nostra Fundació es mantenen intactes i alhora els beneficis obtinguts reverteixen íntegrament en el funcionament de l’entitat.

Com la Fundació, l’Ortopèdia ELA té com principal objectiu contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones afectades i les seves famílies.

Amb aquesta finalitat, treballa l’equip de professionals que integra l’ortopèdia ELA que ofereix una atenció personalitzada, integral i especialitzada en la malaltia.

L'atenció inclou l’assessorament dels nostres terapeutes ocupacionals, així com el transport del material a domicili.

L’Ortopèdia està adherida al Servei Català de la Salut (CATSALUT), oferint així la dispensació d’una àmplia gamma de productes ortoprotètics.

Ens pots trobar al carrer Andorra, local 2 de Pineda de Mar (Barcelona). Tel. 93 766 53 99.

nova newsletter