L’ELA no té cura. El seu diagnòstic és un compte enrere.

El procés és dur. És una malaltia altament incapacitant, que suposa un fort impacte a tots els nivell per qui la pateix i per qui la viu. La pèrdua d’autonomia és constant i es necessita suport durant tota l’evolució de la malaltia.

La tasca de la Fundació Miquel Valls és acompanyar i fer més suportable aquest camí a través de l’atenció personalitzada als afectats i a les seves famílies,  a casa i  a l’hospital. Els ajuda amb tot el que necessitin, defensa els seus drets, fomenta i dóna suport a la lluita per trobar la cura a través de la investigació, i tot això a través d’un equip de professionals experts en aquesta malaltia.

Tota aquesta feina és possible gràcies als col·laboradors, entitats privades,  administracions públiques,  empreses i voluntaris, com també a les famílies que atenem que ens donen suport i confien en la nostra tasca, però necessitem més ajuda per continuar acompanyant als afectats d’ELA i a les seves famílies  i per lluitar contra la malaltia.

Amb una col·laboració de 10 euros al mes ens estaràs ajudant a continuar treballant en els projectes que fan més fàcil la vida dels afectats d’ELA i dels seus familiars i seguirem fent avançar la investigació.  També ens pots fer un donatiu puntual o col·laborar amb una altre xifra.

Per això, amb el teu Gest per l’ELA podrem continuar fent possible els impossibles que totes les persones afectades es van trobant durant aquest dur camí.

El teu Gest farà POSSIBLE L’IMPOSSIBLE!

nova newsletter